Followers

Saturday, March 9, 2013

Nasi Lemak di pagi Ahad


Dah sarapan? Mesti lah kan...dan 10.30 pagi pun. Pagi ni kak -m masak nasi lemak atas permintaan anak anak. Bebudak ni memang suka sangat makan nasi lemak, pagi petang siang malam pun tak per kalau ada nasi lemak ni. Nasi lemak ni mudah je bahan bahannya. Cuma nak jadikan ianya sambal yang sedap tu agak susah.


Nasi lemak pagi ni kira tak lengkap sebab tak dee timun..heeee..memula tu ada nampak timun dalam peti ais..tapi pagi tadi nila keluarkan nak potong nampaknya dah tak elok lagi timun tu maka kak m buang jer lah..Apapun tak der sapa komplen.depa makan dengan penuh berselera..Alhamdulillah semuanya kenyang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...