Batuk, selsema,,semoga cepat sihat sayang...

Ahmad Darwish dah mula selsema 2 hari lepas, dan semalam dah mula kedengaran bunyi batuk. Keras sekali bunyinya.

Kak-M kalau anak sakit ni memang susah hati sesangat. Lagi lagi Daddy pula outstation waktu ni, tinggal kami 10 hari...oii lama tu. Ahmad Darwish ni memang ada kes semput. Masa umur dia belum mencecah 2 tahun almost every after 2 month akan masuk hospital kena brochiotis. Alahai, paling kesian bila tengok dia kena fisio, suction kahak tu. Meronta toksah kira lah. Menitik air mata ibu.

Tapi lepas tu memang jarang sangat Ahmad diserang semput. Kalau batuk pun dia akan cepat sembuh. Ini lah sebabnya kak-M setia dengan 4life. Untuk anak kecil ini kak-M cuma letakkan satu kapsul 4life Transfer factor Advance ke dalam susunya dua kali sehari. Alhamdulillah berkat doa kita dan keizinan dariNYA, Ahmad kekal sihat. 

Kalau tak bayangkanlah kami menjadi penyewa tetap hospital. Atau setidaknya kena berulang untuk treatment gas. 


Selain 4life TRansfer Factor Advance ini, boleh juga beri TF Citrus Creame untuk anak-anak. Selain dapat meningkatkan sistem immune dalam badan, ia juga dapat meningkatkan IQ anak-anak. Nak cuba boleh saja sms Kak-M. Insya Allah kita berusaha dan beriktiar untuk sihat dan sembuh dari penyakit dan hanya Allah sahaja yang akan memberi kesembuhan itu.

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick