Followers

Tuesday, December 18, 2012

Minum petang...erkkkkkk....no komen.

Iskkkk asik lapar jer budak ni. Bru jer tadi makan nasi penuh sepinggan licin beb. Ni dah lapar lagi. Dia minta burger daging bakar. Wah! Kemain lagi order kan. Macam makan kat restoran gitu. Air tak nak ker? Oen jus ka, epal jus ker, milo ais ker? Heee, apapun kejap yer, kejap lagi burger siap. 

Begitulah kiranya menjaga anak-anak nak nak membesar ni. Sentiasa nak makan. Jadi atas meja makan tu kena sentiasa ada makanan. Roti ker, sandwich, nasi, bihun, mee, pasta dan apa-lah yang patut.

Burger petang ni sangat simple. Burger Daging Bakar. Hanya ada daging bakar dan sos cili di dalam dua keping roti bulat. Siap!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...