Time for service....

Dah berapa hari tak update ni, sejak dapat BE (CPUV) ni makin slow pula nak update. Patutnya kena lebih caragas..caragas untuk menambahkan pengunjung baca blog kita sepintas lalu nempak ler segala iklan tu. Alahai, kak-M di hujani dengan pelbagai ker,a, even dan macam-macam la.

Hari ni saya jam 10.30 baru clock in kat office. Just came back from car service. Memang dah cukup masa maka kita hantar for service. Kak-M memang selalunya akan service Honda di di Acmar Bukit Raja.


Semalam lagi dah call centre untuk buat booking. Ha. hari ni datang tak sampai 5 minit pun dia dah panggil. Tu ler yang kak-M suka sebab tak perlu mencongok menunggu lelama kan. Paling elok pilih time pepagai. Kak- M book 8.30, tu pon, 8.40am a=baru aku sampai..heeee. So far ok ler sini. Ada yang cakap mahai dan prefer mechanic lain jer service. Tapi kak-M ni memang dah selesa di sini. Ada tempat menunggu yang sangat selesa, ada TV dan coffee corner lagi jadi selama lebih kurang 1.30 jam nak siap boleh ler baca majalah jer, surf internet ke. Ha idak ler boring.


Unutk kali ni, buat sekali balancing. Elok juga sebab nanti nak travel jejauh tu ha, kan ker lebih selamat kalau kereta dah siap di service. InsyaAllah perjalanan jauh akan lebih lancar.
 
I
ni saja kot celoteh hari ni. Kak-M ada urgent matter ni, jadi kena chiowww dulu.. See ya....and take care.

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick