Followers

Saturday, November 3, 2012

Pulau Coklat

Selain terkenal sebagai Pulau Lagenda Mahsuri, Langkawi ni juga di kenali sebagai Pulau Coklat. Yup, Yang paling istimewa walaupun ianya adalah pulau bebas cukai dimana barang-barangnya memang murah separuh harga, tetapi coklat ini tidak akan dikenakan cukai walaupun 3 bakul ko beli untuk bawa balik. Ha kan..mari lihat hasil tangkapan kak-M hari ini.. Yeah!


Selain tu kak-M ada belikan pelikat untuk hubby, tuala, dan sedikit gadjet dapur. Iskkk tu ler sebabnya aku malas bebenor nak ke Langkawi ni. Kali ni memang aku menyoping tak hengat. Paling merisaukan ialah..Excess Luggage. Harap- harap idak lah yer. Sebab pinggan melamin yang 50 keping tu tersangatlah beratnya. Kalau tak beli macam nyesal pun ada cuma RM3 hengget jer sekeping. Memang asal tujuan salah satunya nak beli pinggan melamine ni. Kitakan rajin menjamu jadi elok ler ada sendiri dari dok pinjam jer tetiap tahun.

2 comments:

hananhadila said...

rinduu langkawi ;(

Emma said...

sesekali jalan langkawi memang best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...