Followers

Sunday, November 11, 2012

Majlis Iftihal Sek. Integrasi AsSyakirin

Sabtu lepas Abang Danish join persembahan naysid sempena Majlis Iftihal sekolanhnya. Ingat lagi kak-M pernah cerita kembara mencari jubang Danish tu. Ha, jubah tu telah dipakau sempena majlis tu. Daddy pun terpaksa bangun awal macam biasa untuk temankan Danish ke Dewan HPA tu sempena majlis tu dan macam biasa kakak Nuha tu mengekor lah dia.







Layan gambar jer lah, tak banyak kak-M boleh ceritakan sebab Kak-M jada Ahmad  kat rumah, lagi pun ada bibik datang kemas rumah. Dorang ni nasyidkan lagi Jalur gemilang dalam bahasa Arab.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...