Followers

Sunday, October 21, 2012

Santai petang Ahad

Aikk baca betui betui, bukan Santai Bersama Ben Ashaari tau...heee, ini santai kak-M di petang hari minggu. Since Ahmad masih tidur, kak-M pun dah selesai sereka baju, dan lipat kain, maka bersantai ler kak-M ala-ala permaisuri di taman larangan. hahaha.


Di sini lah selalunya kak-M santai rehatkan badan dan minda. Kat depan tu ada TV, tapi kak-M tak on pun, sebab kak-M dok layan FB dan blogwalking kan. heee. Tempat ni memang cosy sangat pada kak-M. Ini adalah ruang santai tingkat atas. Kami anak beranak sebelum masuk tidur akan santai-santai sini dulu. Tak luas pun ruangnya tapi cukup lah untuk kam berlima beranak ni. Boleh tertidur tau kalau dok sini. Tengok kat luar sana mendung jer, dah berguruh tapi masih belum hujan. Pastu suhu malam ini akan sejuk.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...