Followers

Friday, October 26, 2012

Korban Raya

Salam siaran di paguSabtu. Msih dengan mood raya? Kak-M sini biasa-biasa jer. I masik di Klang rumah Bonda mertua. Pagi ni huby bawa bonda ke kubur. Dah berapa hari bonda dok bising nak ke kubur jadi bangun awal pepagai sipa terus ke kubur.

Aktiviti seterusnya ialah nak bawa bebudak ni nengok orang korban lembut. Hari ni korban dijalankan di Masjid Sungai Udang. Dah banytak khemah dipasang siap sebelum Aidil Adha lagi. Tentu seronok bebudak tu kan. Kak-M kat rumah jer macam biasa temankan Ahmad ni.

Breakfast? Aii..kan ker kita cakap kalau kat rumah ni memang tak berasap dapur. Tuuuu depa dah keluar jap lagi banyak la bawa balik plastik2 kuih, roti canai, nasi lemak belaka.heeee, kaedahnya lah kan.

Okeh.....apa cerita best kat TV yer? Malam tadi best juga citer yang akashah dan rita rudaini tu berlakon, kelakar habes, Tergelak-gelak kak-M anak beranak. Yer lah dok rumah ni apa lagi aktivitinya kalau tak menengok TV kan?


2 comments:

zan said...

selamat hari raya Aidiladha,

Emma said...

selamat hari raya juga Zan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...