Mari menyimpan untuk masa depan

Ingat lagi suatu masa dulu kak-M ada cerita tentang simpanan masa depan kan. Yer lah masa tu dok sibuk mengiraduit raya anak kan. Jadi setiap kali raya mak bapak akan sibuk singah bank dan pejabat pos untuk masukkan duit anak dalam bank.

Banyak tempat bole kita menyimpan. Terpulang kepada rancangan memasing. Kak-M cuma nak khabarkan satu lagi saluran iaitu melalui Bank Islam untuk simpanan SSPN anak-anak. Yang tak der account bank Islam masukkan jer lah kat mano-mano..kih kih kih..


Bukannya apa, Bank Islam dan SSPN ni dok buat promo nih. Dengan mendepositkan RM100 untuk sebulan kita layak untuk cabutan bertuah hingga RM100,000. Haaa, bukannya susah pun dan bukannya banyak pun kan..kalau dah rezeki murah dapat pula RM100,000 tu boleh ler menyimpan lagi dan lagi dan lagi. Dan yang penting jangan lupa open table buat kenduri dan jemput kak-M sekeluarga..hehehhehe.

Yup, untuk mereka yang berminat atau mungkin baru nak menyimpa ini saluran yang anda boleh pilih. Hey! DUit raya haji dah kira? ado ko? hehehhehe...Hmmm jangan buang masa berceloteh jom singgah SINI untuk keterangan lanjut.

Comments

indah.com said…
simpan dari kecik. Jgn beli cincin 24 juta sudah la
emma marini said…
heeeee, sejuta pun belum tentu dapat....

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick