It's time for service.....

Dah lama sebenarnya nak call for service, masa jer tak der. Hari ni kak-M balik dari office lebih awal sebab orang service aircond tu nak dtg servis.

Al kisah masa pi booking, tiu taokey sudah bikin gua angin. I cakap nanti suruh ur technician dtg servis aircond ya  rumah i..sini .(ha siap tulis address dan detail lain).


Tokey tu tanya apa jadi? Ala mau service saja la tokey. Owh lu sendiri pun mau kasi angkat itu filter dua miggu sekali ma baru tarak rosak.. Adui lah..macam-macam soal pula. Yer la Tokey saya mana boleh sendiri bikin itu semua habuk, saya datanag sini mau bayar itu servis la...huishhhh banyak hal tokey ni, dulu sekali okey jer pon.


Jadi hari ni cuak jer menunggu sebab tak sampai, Aku dah ler nak kena amik anak lagi. Mujur 3.30 depa dah sampai.Owh lega. Bilik pertama tu just service biasa jer dan bilik kedua tu memang dia hangkut bawa turun semua sekali sebab first time service setelah setahun guna..wakakaka, punya lah teruk kan. Tak per laki aku bayar....Mekaseh...

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick