Aidil Adha di Klang

Macam biasa setiap kali menyambut hari raya tidak kira Aidil Fitri atau Aidil Adha pastinya menu rasmi ialah nasi impit, rendang ayam, kuah kacang, dah kuah lodeh. Tapi tahun ni bonda mertua ada order satay ayam dan satay daging. Hmmm best jugak, tapi kak-M tak makan ler sangat. sebab pepagi ni tak begitu selera sangat. Kiranya ini pertama kali kak-M celebrate Aidil Adha di Klang. Huishhh begini rupanya, sangat sunyi sepi.

Tu dia, nala punya banyak makanan, nak makan anak beranak jer..heee ini kira sangat normah la dalam keluarga kak Esah..Alhamdulillah rezeki Aidil Adha kan, makan saja .

Pepagi lagi Hubby dan anak sulungnya ke masjis, kami yang pompuan dok rumah jer siapkan hidangan. Balik dari mesti kami makan keluarga pastu Abang ipar dan famili sampai dan join kami makan. Pastu Kak-M dan hubby bawa Ahmad ke klinik untuk dressing lukanya. Pastu balik rumah sambung lepak depan TV sampai malam. Lepk santai habis, bangun tidor, bangun tidor ler kerjanya.


Esok khabarnya Bonda mertua nak ke kubur pepagi. Hmm pastu tatau ler pula apa programnya. Yang pasti akak akan dok rumah jer, layan TV dan internet. hehehe, Bahagia!


Senyum Aidil Adha.

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick