DAISO Japan memang best!

Hari Khamis minggu lepas kak-M jalan-jalan ke The Curve. Tak pernah pun pergi sini. Tetiba member ajak teman per lagi aku ikut jer.

Dah sampai The Curve tatau nak hala mana, yang kawan pun first time juga pegi..Kakakakka, ada pula tournament Squash CIMB, tetiba nampak Dato Nicol David, alahai keciknya dia. Masa tu dia sedang dalam match. Sure ler menang kan jadi tak tunggu lama situ.



Pastu naik tingkat 2 kami masuk Daiso, Japan. Daiso ni jual barang-barang jadri Jepun dan semua barangannya berharga RM5 sahaja. Haha! Teruja sangatlah kak-M. Dan yang paling menggembirakan ka-M dapat lagi acuan Silikon untuk projek kek kukus kak M tu. Alloooo harganya RM5 tau, jadi akak hangkut dua biji. keh keh keh. Macam-macam ada jual dalam tu. Bekas-bekas makanan, pinggan mangkuk , kiranya semua perkakasan dalam rumah, stationaries, toiletris pun ada segala. Yang sedih tak dapat yang explore everthing sebab nak cepat masuk office semula. Tapikan ada member bagitau, di Setia Alam Mall pun ada Daiso ni..hehehe itu lebh dekat dengan office, maka next trip next time will be Setia Alam Mall.

Comments

Cikgu Ma said…
boleh la nk shoping brg2 kt daiso...

salam kenal...dari segmen hanif idrus =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/09/hanif-idrus-segmen-menerjah.html
emma marini said…
macam-macam ada sini, teruka juga dengan teknologi dan kreativiti org jepun nih, dan murah juga...

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick