Followers

Sunday, August 12, 2012

Lega rasanya bila banyak urusan dan selesai

Alangkah sukanya bila banyak urusan dapat di laksanakan dengan sempurna. Part beli membeli dah banyak yang sudah.

Part kemas rumah dah 50%. Rumah Bonda Mertua pun dan 100% siap kemas, pasang langsir semua satu rumah, tebas segala pokok menjalar. Huhu kak-K dan biras udah macam tukang kebun sepetang tadi. Dok menggunting pokok bunga yang hanpir menutup jalan. Huhuh, berpeluh tok sah kiralah. Tapi puas hati bila selesai nampak kemas dah besih jer rumah bonda.

Malam ni sampai Shah Alam pun dah rasa lega, bilik pun berwajah baru, wangi dan segar jer. Sebab apa tau? Sebab dah tukar persalinannya. Hahahha. Sabtu kan akak dah projek Ops Kemas. Jadi segala cadar dan sarung bantal pun  akak tukar salin baru. Terasa senang sangat hati. Mudahan tidor pun nyenyak. Jangan sampai terlepas sahur udah ler..kih kih kih.

Baju sekolah anak jer belum sereka. Akak plan nak sereka selepas sahur esoklah. Sekarang macam dah letih benau. Nak rehatkan badan setelah penat bergotong royong petang tadi.


Okeh, jumpa esok yer...bai bai!

2 comments:

Hanif Idrus said...

Nak dekat raya memang penat badan nak mengemas

Emma said...

betui la tu, semua benda la sibuk nak buat waktu ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...