Followers

Monday, July 9, 2012

Ulang Tayang ke 18

Hmmmm tatau lah kali ke barapa menu ni muncul dalam blog ni, apa boleh buat nilah permintaan paling popular kan. Malam tadi budak-budak ni nak makan ni lagi. Ayam Goreng Kicap ni memang sangat popular kat rumah kak-M. Siap boleh makan dengan roti gardenia lagi. huhu. 

Kak-M pun suka nak masak ni, Ianya senang, cepat, mudah dan sedap..(ala-ala norkhiriah dalam iklan nasi impit beras faezah tu..hihi). Resepi tok sah buh lah kan sebab sama jer. Layan jer lah gambarnya yang tak seberapa.



2 comments:

SABARINA said...

wuuii stok bawang tak abes lagi ka,,,,kikiki tunggu na stok kentang

Emma said...

kah kah kah, semalam baru beli kentang 2 biji jer, buat mee kari lupa lak taruk kentang..memang kentang laaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...