Parent Drypers Pop Kuiz

Sebut jer Pop Kuiz, teringat lah pada siri Pop Kuiz suatu ketika dulu yang di kelola oleh Pak Nil. Masa tu kak-M kecik lagi memang menunggu lah rancangan Pop Kuiz tu

Hari ni Drypers ada buat kuiz, ala-ala pop kuiz jugalah kot. Yang belum kawin tak der anak tu maaf ler yer. Atau Maybe anak dah besar besar maybe tak der lagi pakai drypers nih kan. Kuiz menarik ni membolehkan kita mendapat tahu kita ni mak bapa jenis apa...hahaha Amboi macam ganaih ja bunyinya kan.


Yer lah bukan senang jadi mak bapak ni. Memang besar cabarannya. Kata orang kalau takut dilambung ombak jangan berumah di tepi pantai. Macam tu lah ibaratnya, kalau tak sanggup yang tempuh cabaran ini makan tak yah kawin tak yah ler beranak pinak. Tapi ingat, anak itu kan satu anuegerah tidak ternilai dari Allah, anaklah yang akan mendoakan kita, maka sayangilah anak sepenuh hati.

 Ok,  Parent Pop Quiz dari  Drypers ni memang sangat ringkas dan mudah dan yang paling menarik ialah 50 pemain unik dalam kuiz ini akan mendapat  a cool parenting personality car signage. Hebat kan.


Jadi dah bersedia? Jom terjah! Kat mana? klik jer sini Drypers Parent Pop Kuiz

 

Comments

Kazman / Sue said…
seronok menjointkan diri ni...
emma marini said…
tu la, kalau tak dak kerja boleh jer dok godek godek menda nih..heeee

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick