Followers

Saturday, July 14, 2012

Majlis Perkahwinan Mohd Khairi Zakaria dan Nurzatil Iman Episode 2

Hahha, sambungan yer dik nun, dah macam slot akasia drama swasta gitu. Almaklum kak-M sibuk jer memanjang, jadi tak sempat nak tulis pepanjang kan. Sambungan gambar-gambar sekitar majlis perkahwinan ni. Kak-M dimaklumkan pihak perempuan adalah daro keturunan minang juga kot. Bapanya asal melaka sempadan negori gitu. Jadi majlis pun special sket. Special kat kena hankut dek menda apatah orang panggil ni...

Ha tudia, hampa nampak dak apa yang aku nampak?

Orang panggil apa ha pengusung ni?
 Sebenarnya seronok juga adanya adat-adat macam ni. Jadi meriah walaupun rombongan kami ni tak seberapa ahli=ahlinya. Almaklumlah mai dari jauh kan. Tapikan we all enjoyjer. Happy ever! Anak kak-M kemain exited dok nengok pengantik diusung macam tu. Heee!Unik sekali. Mau kalu usung kak-M dengan hubby kan mau pikiaq banyak kali orang yang usung tu..kah kah kah..mau tergeliat kepala bahu tau..

Adoii lah, jauh lagi ke wei..lenguh dah bahu aku nih...

Tengoklah orang yang mengusung, steady jek
Alhamdulillah dengan keadaan cuaca yang sangat baik majlis dapat dilangsungkan dengan begitu sempurna sekali.Semua orang gembira, seronok dapat meraikan raja sehari ni. Dikhabarkan majlis dirumah lelaki akan diadakan selepas hari raya. Oppsss hari segera akak cari tiket nih..

kiri kanan kiri kanan...jalannnnn terus

Owh lega! kata geng geng pengusung tu...
 Lebih kurang dalam 10 meter di arak mereka diturunkan di hadapan dewan kenduri. Mesti geng-geng yang angkat pengusung tu terasa betapa leganya..hahahah, gurau jek. Kat sini depa berenti seketika amik gambar bagai sebelum ramai-ramai berarak mauk ke dewan pulak. Huhu kehulu hilir kakak mencelah nak amik gambar.
Meh kita bersanding sini dulu sebelum masuk dewan

Merpatu dua sejoli
Okey..sini dulu akak nak pi masak, sat ni kita sambung Episod seterusnya ya. Comei lah depa ni, rasa macam nak bersanding juga akak ni...heee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...