Followers

Monday, July 16, 2012

Majlis Makan Malam sempena 10 tahun SIAS

Malam tadi Sekolah Integrasi As-Syakirin sekolah anak kak-M tu meraikan 10 tahun penubuhannya. Kak-M tak ikut sebab jaga Ahmad Darwish jadi Daddy jer bawa Abang dan Nuha. Majlis diadakan di Dewan Komplek Belia, Seksyen 7 Shah Alam . Majlis dimulakan pada jam 8 malam dan dirasmikan oleh Mufti Selangor kalau tak silap. 

Khabarkan ada jemputan persembahan dari kumpulan Saujana. Depa balik jer kak-M tanya ada amik gambar ker , katanya bateri habis. Cettt ! Spoil je kan. Kemain dok menunggu nak datang majlis tu. Apapun sempat lah juga ambik sekeping dua. Jadilah kan.

Depa memang suka kalau dapat makan makan macam ni

Persembahan dari murid murid SIAS

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...