Lebih Ramai Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Giteew

Isk, semoga belum terlambat la yer. Terasa teringin pula nak join kuiz bagai. Tak pernah pun selama ni dok join kuiz GA lah (apa tu?, kih kih ) di alam blogging ni. Tapikan memandangkan wanita cun dalam gambar banner di atas tu , macam syiok pula nak join. heee kenal kan. Tu lah finalist Masterchef Malaysia yang pertama Pn Shahriah. Kak-M dapat news ni melalui Che Mat Gebu di Blog Dapur Tanpa Sempadan.Yerlah musim-musin dok ganti puasa ni, semangat memasak tu lebih sikit jadi blog hopping la ke blog-blog masakan.Pastu ter hop ke Blog Shahriah di  shahriahnovelis.blogspot.com. Rupanya dia ada 5 blog semuanya, memang sajak lah penulis pun kan kerja dia. 

Lebih Ramai Lebih Meriah Dunia Blogging Kita Semua, Ya, Giteew! begituah kiranya tema yang mseti digunakan dalam setiap entry untuk menyetai kuiz ini Soalan pula akan dikeluarkan secara berperingkat di semua 5 blog milik Pn Shahriah. Sebanrnya dah keluar banyak soalan pun. Harus kak-M kena explore selepas ni.

Okeh, sesapa yang lain berminat, jom kita join Kuiz yang dianjurkan oleh wanita cun ini. kat mana. kat blog dia lah di http://shahriahnovelis.blogspot.com. Senang jer kan!


Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick