Langkawi day-2

Hari kedua ni kami dah check-out sebab nak kehospital terus pastu ke jetty point untuk balik Jitra. Jam 10.30 macam tu kami keluar dari hotel. Memandangkan waktu melawat pada jam 12.30 jadi kami pi ronda-ronda dulu dalam pekan Kuah. Kak- M adalah beli coklat sikit2 buat anak-anak yang kena tinggal kat rumah tu. 


Lain yang di cari lain pula yang dapat..huhu. Dok cuba-mencuba kasut ni. Macam berkenan pula dengan design kasut kat sini. Akhirnya akak sambar juga sepasang yang macam kat bawa htu. huhu.


Ha amacam? ok tak? Hiks! ok ler kan, buat pakai ke office. Memang menggila kejap nengok barang perhiasan pompuan kat sini. Beg tangan tok sah kiralah kan. Huishhh tirgoda you! Mujur iman kuat , jadi idak ler aku memborong bagai. And for Nuha dia nak gelang siput. RM3.50 jer..kih kih kih, kemain suka dia dapat gelang tu.


Dah dapat semua barang dan barang yang kak-M nak tu ada di Idaman Suri, lega satu hal.Later akak story dalam entry lain yer. Kami terus ke Hspital melawat adinda di sana. Kali ni sempat berjumpa dengan doktor yang merawat beliau. Dok tor cakap ada berlaku sedikit pendarahan dalam otak disebabkan tekanan darah terlalu tinggi. patutler dia pening tersangat. dan doktor cakap benda tu akan baik dengan sendiri melalui ubat-ubatan. Ya Allah kau ringankanlah derta yang di tanggung oleh adikku ini. sama-sama kami adik-beradik buat solat hajat mohon kesemuhan buatNYA. Semoga Allah memakbulkannya. Amin.

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick