Followers

Thursday, July 12, 2012

Hailam Kopitiam...cosy for me

Hari ni nak bermalas-malsan saja. Bangun pagi liat jer pun. Nuha lagi lah masih keletihan kes semalam punya trip ke Aquaria dan Domino pizza. Lagi ler dia cakap dia cuti hari ni..Huh pepandai ko anak oii. Manada teacher cakap cuti. Jadi jam 8.30 baru check-out hantaq depa pi taska. Pastu pikir punya pikir kak-M langsung drive ke Hailam Kopitiam just nearby. 

Breakfast kat sini memang agak mahal tapi kak-M suka sebab tempat ni tenang, tak serabut dengan orang ramai, tak bising dengan trafik jalanan dan tiada musik yang memekakkan telinga. Sambil-sambil minum baca berita hari ni via my Ipad. Cosy you!..Alah just for 20 minit jer, then I rush to office for another assignment. Jom cargas!

Makan ni jer pun dah RM7.20

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...