Followers

Sunday, July 22, 2012

Detik Bersama Sunlight


Macam ini lah depa kalau rajin nak membantu mummy kat dapur. Kebetulan Mummy baru jer membeli Sunlight baru, cecair pencucui pinggan yang bagus tu. Kak-M memang pengguna tegar Sunlight tak kira di mana jua saya berada. Heeee. 

Waktu ni mummy teringat satu contest tajaan yang dianjurkan oleh Sunlight dari Kak Nor. Dan secara kebetulan kak-M juga baru jer beli stok Sunlight. Terus terlintas di hati nak amik gambar gambar dua beradik ni dengan tema 'DETIK BERSAMA SUNLIGHT'



Puasa-puasa ni rajin bebenor akak masuk contest segala. Hah! Layan!. Tidaklah mengharapkan kemenangan, hanya sekadar suka-suka mengisi masa lapang. Tapi budak-budak dua orang, tiap-tiap haro dok layan, kita dah memang ker mummy peraduan tu? Heee, amboi! Nak menang saja.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...