SImply Siti

Minggu lepas saya ada singgah kejap di Guardian Plaza Masalam. Masa tu hajat hati nak belikan anak Vitamin C. Anak-anak saya tiap-tiap hari ambil sorang sebiji vitamin C ni, just sebagai pelengkap kepada makanan harian. Elok juga, untuk kulit dan kurang dapat selsema dan batuk.

Masa dalam Guardian tu, mata ni ke sana-sini. Saya memang suka masuk Pharmacy macam ni. Dari supplement sampailah ke peralatan make-up. Masa lalu lorong alat-alat solek tu, tergerak pula hati nak beli lipstick sebab yang ada pun satu dah tinggal hujung pangkal je. Heheh. Biasalah saya ni bukan jenis solek bagai. Tepek kat muka just bayang-bayang jer suapaya tidak lah nampak kusam sangat wajah ini.

Tetiba saya terhenti seketika di bahagian produk Simply Siti ni. Memang dah tahu harganya memang boleh tahan jugakan. Apa yang menarik perhatian ialah sebab ada pack yang pada saya sangat menarik. Kerana sangat tertarik saya terpanggil untuk membeli dan mencubanya. 



Bukan ler niat nak iklankan pun produk ni, cuma nak kongsikan pengalaman saja. Memanglah berlambak lagi kan produk kecantikan yang jauh lebih baik. Tapi pun ikut kesesuaian kulit lah kan. Ada orang guna bedak baby jer pun dah nampak cantik jelitakan. huhu. Okey tak kisah ler apa yang korang pakai. Saya just nak kongsikan apa yang saya beli dan guna pada masa ini. Sebelum ni saya pakai Elianto jer. Tapi tetap jelita muahahhaha!.

Okeh, dalam pek ini ada 4 barang, lipstik, bedak kompak, pemerah pipi dan pembayang mata. Ha. kira lengkap lah untuk sekali solek. Dan warnanya yang sangat vogue tu yang tak tahan. Tak tahu kenapa pertama kali cuba terasa macam glowing ja wajah ini..hahahaha. Bukan lah nak masuk bakul angkat sendiri, tapi ini kisah benar. Ha gitu lah ceritanya. Harganya sangat exclusive. Tak hengat dah, dalam RM60 juga kot. Yang penting, set ni memang sedang elok masuk dalam handbag. Saya rasa ada banyak lagi warna-warna lain, cuma masa tu yang ini sahaja tinggal jadi saya sambar dan kena pula dengan tone warna kulit saya. Yeay! saya suka saya suka (macam mei mei dalam upin ipin tu...:)

Kini rahsiamu jadi milikku! tak gitu?

Comments

SABARINA said…
ye betol, suka dia nyer cream yg boleg buat fondation tu...tak yah pakai bedak pon dah ok..tp mahal sikit la...dan berbaloi sebab leh pakai lama, lagipon memang sesuai sebab kita org Malaysia kan...marilah beli Barangan Malaysia yg tak kurang hebatnya...
emma marini said…
wakakakaa, asik hang ja dok comment ni kak long..apapun mekaseyy la singgah blog saya na. First time guna pun dah rasa best kan....rega mahai tapi berbaloi la...
Anonymous said…
waahhh...saya dah terpengaruh neh...hehe
emma marini said…
Nana, kena cuba dulu baru tau hasilnya..heeee
Unknown said…
hmmm...macam nak cuba je simply siti ni... :)

www.chumellstore.blogspot.com
emma marini said…
So far saya mmg suka dia lunya lipstick n foundation

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick