Followers

Monday, May 14, 2012

Emas Murah

EMas murah?...hahah silalah percaya okey. Siang tadi member office datang bilik bawa barang, katanya..hallo makcik, mau tengok barang? baik punya ni... Iskk apa pula rupanya dia bawa bawarang kemas untuk dijual. Iskkk merelip merelap..heee. Kak-M ni tak minat sangat emas berlian ni. Tapi udah pompuan namanya kenalah ada juga satu dua. Melihatkan emas begemerlapan ni, lawa lah pula. Nak tak nak aku ngap juga dua ketui..hehehhehe...sesaja melaram, kalau dah pudar boleh salut balik katanya. Kalau nak beli original mau ribu raban kan...kalau pakai ni. Hilang orang curi pon idak lah ralat sangat.

Tu dia, tak ker berpinau biji mata melihatkan emas bertaburan begini? heheheh

Yang ini kak-M berkenan, yang bangle tu, Jam tu dah lama kakM dok pakai. Jadi aku tersangkut jugalah dengan emas murah ni maka beli ler juga..hahahah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...