Cosway Ironing Aid

Kalau merujuk kepada tajuk entry, harus kak-M nak jelaskan ini bukanlah entry tajaan yer...hehehehhe. Ini adalah sebuah perkongsian pendapat. 

Mesti ramai yang agak sukar nak percaya kalau kak-M katakan yang menyereka baju adalah antara hobby kak-M huhu, memang kak-M sangat bahagia do ironing. Biasanya kerja-kerja seterika baju ni kak-M lakukan pada malam Ahad. Itu pun kalau tak balik kampung lah. Kalau balik kampung seterika baju di bawa ke petang Ahad. Hehehe.

Ini adalah koleksi  baju kerja boss, tak cukup lemari dah aku gantungkan jer kat katil ni huhu

Bilik tidur kecil kat tingkat atas tu asalnya di reka sebagai bilik tidur Amierul. Nampaknya Amierul tak nak tidur situ dan akhirnya jadilah ia bilik baju.kehkeh keh. Memang melonggoklah baju dalam bilik tu. Seterika yang dulunya kak-M letak di Hall atas kini dipindah masuk ke bilik tu juga. Kak-M ni kalau meng'iron' bukan sekadar baju sendiri sahaja, tapi baju suami, baju sekolah Abang Danish dan juga Sarah Nuha. hahah ko bayangkanlah betapa banyaknya baju-baju yang perlu di seterika.



Dalam banyak-banyak baju ni, fabrik cotton adalah paling banyak. Fabrik jenis ni memang senang sangat nak iron dan kak-M memang akan dahulukan baju dari fabrik jenis cotton ni. Tapi ada juga jenis cotton yang memang susah nak licin, ko genyehlah lapan belas kali pun, bekerut juga kesannya..hahahaha. Jadi dah macam-macam spray kak-M cuba dan akhirnya kak-M ketemu dengan Cosway Ironing Aid ini. Produk ni murah ja pun, tak sampai sepoloh hengget. Dijual berasingan dari kepala spray. Akak beli botol jer udah kena transfer masuk bekas spray lain..heheh manalah ku tahu. Kak-M campurkan sedikit air besamanya. Dan taraaaaa! memang sangat memudahkan kerja akak. Cepat, Mudah dan cantik!....Happy ironing! Lalalalalla

Comments

Kazman / Sue said…
first time dengar insan yang suka iron baju.... biasanya punya la letik nak iron baju... haaa3x
emma marini said…
hahhaha..tu la..bakat semulajadi..huhu

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick