Followers

Tuesday, March 6, 2012

Pantry Magic

Minggu lepas, kak-M berpeluang jalan-jalan ke Bangsar. Al kisah kami ni kekangan hari untuk bercuti jadi amik jer masa separuh hari untuk jalan-jalan makan angin. Kak-M keluar bersama seorang sahabat. Heee, kiranya dia jadi pemandu pelancong la kunun. Kak-M teringin sangat nak ke Pantry Magic di Jalan Telawi 2, Bangsar tu. Ishhh khabarnya segala mak nenek perkakasan baking ada dijual di situ.


Memang rambang mata la masuk kedai ni. Semua benda nak di belek-belek. Harga tok sah kiranya lah memang mahal berdengung (hehehehh). Seronok dan teruja melihat pelbagai jenis baking tray jenis silikon tu di jual di sini. Periuk kuali pun ada. Ishhh! Serba lengkaplah kiranya.


2 comments:

Kazman / Sue said...

bawak orang rumah ke sini pun bagus ni....

Emma said...

bagus sangatlah Kazman, siapkan ongkos je..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...