Tawaran Ke Hong Kong berasama Dont Go Breaking My Heart.

Nak pi Hong Kong tak? heheee. sesaja kak-M nak war-warkan khas buat peminat cerita korea ke, Mandarin Ke Cina ker...ni ada peluang untuk hampa ke Hong Kong..ish memang mudah benar tak payar sekupang pun...meh tengok SINI dulu baru hampa tau apa cerita sebenarnya.


Pernah tak tengok lakonan Louis Khoo and daniel Wu...heee terung terang kak-M pun tak pernah..hahahah, sebabnya kak-M bukan peminat siri korea dan sebagainya, tapi kak-M percaya ramai antara muda mudi sekarang fanatik dengan siri-siri ni. Sampaikan sanggup berjam-jam tunggu depan PC download moviee...heeee..hah cepat ngaku, betui tak? okey then movie yang dimaksudkan ialah 'Dont Go Breaking My Heart' yang disiarkan di channel popular Calestial Movie iaitu antara chanel yang popula di Asia ni. 



Apa pula yang kena korang lakukan, senang jer..you all cuma kena log in to their FB dulu just kat SINI  then jawab satu atad dua soalan ringkas dan tuliskan sedikit keterangan di FB tersebut tetang mana satu lelaki yang akan berkahwin (fere kepada movie tu lah kan) atau mana satu lelaki dari pelakon tu yang anda pilih..


Hah! kan senang. Pemenang yang terpilih bakal memenagi 2 tiket penginapan dan perjalanan ke Hongkong serta melawat ke tempat-tempat dimana shooting movie berkenaan di jalankan. Best!. Untuk Finalist pula mungkin berpeluang mendapat samsung Galaxy Tab 10.0 dan juga voucher dari Carefour....jom cuba..klik ajer SINI.

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick