Followers

Wednesday, February 15, 2012

Garlic Bread

Nampaknya inilah saja dinner kak-M dah tak lalu nak makan apa-apa, dua hari dah akak cerry berry..haiyan...letih benor rasanya, tak taulah mana silapnya..semuanya dugaan Allah agar terus bersabar.



Anak-anak pun memang suka sangat Garlic Bread ni. Kata Nuha hmm sedapnya mummy macam maka roti pizza hut tu la..heeee iyalah makan lah kalau dah suka. Cuma kak-M tak terbuat mushroom soup yang lebih enak dinikmati bersama garlic bread ni.

2 comments:

Kathy Tuah said...

sy pun sakit perut tp biasalah, sakit org pempuan..huhu..apa2 pun semoga cepat sembuh ^^

Emma said...

Terima Kasih Kathy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...