Followers

Wednesday, January 4, 2012

Renung-renungkan lah.....Nur Amalina Che Bakri

Hmmm tu lah....hidup di dunia ni sementara, tak payah dok jaga tepi kain orang, hanya kerana mahu tajuk yang gempaq, hanya kerana mahu mengejar traffic dan mengumpulkan dana yang tak seberapa, sedar tak sedar kita dah jadi antara yang menyebarkan fitnah, mangaibkan maruah orang..subhanallah mintalah dijauhkan dari perkara perkara yang tak baik ini. Kisah Nur Amalina Che Bakri tak serupa degan apa yang masyarakat anggapkan. Tengok! tak pasal-pasal jadi fitnah nah! sesapa yang terlibat cepat2 mohon maaf darinya. Sebaran yang kononnya mahu dijadikan teladan dan sempadan sebenarnya menjuruskan kita kelembah fitnah dan dosanya hanya orang difitnah itu yang boleh memaafkan..renung-renungkanlah ye.

Dari dok menggila meroyan melibatkan diri dalah fitnah ni, meh tengok ada lebih baik punya GILA, cuba klik SINI.

2 comments:

Kazman & Sue said...

betul3x.... kami setuju... tak yaj la perkara buruk tu nak sebarkan...

Emma said...

tu la..tak pasal2 buat dosa kering kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...