Followers

Monday, December 12, 2011

Samsung Galaxy, Perodua, Mau Kurus..macam-macam pun ada

Dok kata dah lepas satu , satu lagi datang. Main dengan teknologi ni memang tak terkejar. Jadi adik-adik, abang-abang, kakak-kakak jangan terlalu taksub ya. Ni Samsung Galaxy pula..tau ka rupa bentuknya cemana. Meh tengok SINI, sorry ahkak masih setia dengan Blackberry okeh. Heeeee..  Tapi takpa, masing-masing punya minat tersendiri kan..layan je lah mana yang korang suka.

Ni ada satu lagi pemgumuman, khas buat pemilik Perodua okeh, boleh lihat SINI, Perotiga, Peroempat dan seterusnya sila dok diam-diam.

Kepada yang masih dok cari ubat kurus boleh clik SINI...terbaik!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...