Followers

Wednesday, December 7, 2011

1 kilo je....

Kawan-kawan.....nih nak update laporan 2 minggu lepas, ingatkan kak-M pernah siarkan Cabaran 14 hari. Apaklah hasilnya..Taraaaaa penimbang tu memang tak tipu....dah less 1kg..hmmm ok lah kan..weh I kg daging tu banyak tau..tapi yang hilang ni tatau ler daging, or lemak or air.. ....suka suka suka..heeeeeee...okeh cabaran akan diteruskan dan nantikan updatenya..but dua tiga hari kebelakangan ni banyak pula jemputan makan sana-sini haishhhhh!

3 comments:

Kazman & Sue said...

cabaran makan tu yang best kena lalui tu.... semoga berjaya...

.........cP~ said...

Heh, cabaran besar nampaknya. jangan terlalu mencabar diri sampai sakit sudah la.

Emma said...

alhamdulillah....sehingga hari ini masih segar bugar....lalui diet yang sihat untuk kebaikan sendiri juga kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...