Followers

Tuesday, December 27, 2011

Amalkan hidup sihat..jom!

Dah macam terasa-rasa bahang PRU13, makin dekat kah atau makin jauh kah? hahaha.Tak habis dengan isu NFC datang pula berita Hangat bekas menteri besar kena penjara..ish..Havoc la kak Senah oiii..apapun kemelut politik di negara ini kak-M tetap sayang Malaysia kerana di sinilah segalanya bermula..ceh wah....patriotik pula..ahahaah...ini kes meroyan terbeli alat mekap ni lah..cuba you all  tengok SINI 

Hari ni dah hari ketiga hantar Amierul ke kelas renang,,owh betapi kenitlah budak amierul ni, diacakap mummy tau tak abang yang paling kecik dalam kumpulan tu..hahah, iyolah abang cepatlah pandai berenang kot boleh panjang cepat.hehe boleh ke gitu. Apapun abang, kita ni kenalah amalkan gaya hidup yang sihat seperti apa yang diwar-warkan oleh kementerian kesihantan macam kat SINI kan.