Followers

Tuesday, November 1, 2011

Memang nak kena menatang ni, Nanti kau!

Kalau dengan menatang ni, memang buleh terbakar kelambu, huh, kan ku kejar hingga ke bunga cacing gitu..hahah ibaratnya Kak-M menag pantang dengan menatang pembunuh ni, alergik lagik tau. Tak sanggup mak. Nak pula kat kawasan rumah kak-M memang statikstik tinggi di kungjungi menatang ni. Hadoi awat dia suka dok berkeliaran kat sini pun ku tak tahu lah. Aku ni almost tiap-tiap minggu dok check sana sini agar tak der pun ruang untuk dia membiak, takut weiiii, tak kena aku kena pulasuami dan anak-anak ku...shuuuuh kau dari sini.Marah-marah juga cuba ko tengok sini sat, ada kuiz sikit kot2 ko pandai jawab, SINI je.

Menatang ni kalau ganyang memamg sedap, amik kau. Nak lebih ganas lagi cuba lihat SINI, hehehhe Jadi marilah kita ramai ramai menganyang menatang pembunuh ni. jangan pentingkan diri sendiri kak nun, ingat sama, tak kena kita kena pula orang lain, jiran kita ker, sedara kita kan, jadi mari kita sama-sama lakukan sesuatu agar menatang durjana ni tak der lagi.. Langkah yang paling senang yang selalu diwar-warkan ialah dengan menjaga kebersihan rumah dan sekitarnya, Segala tin-tin kosng, baldi atau apa sahaja yang boleh menakung air tutupkan ia atau terbalikkan ia. sampah sarap perlu diuruskan dengan baik.


Dan andai nasib tak menyebelahi dan ada antara kita yang mengalami simptom seperti di bawah segeralah berjumpa doktor untuk pemeriksaan lanjut.