Followers

Wednesday, November 2, 2011

Berita baik untuk WANITA

Mula-mula sila KLIK SINI. Hmmmm amacam suka atau tak..heeeeeeeeee... iyo lah kan, orang pompuan ni unik sangat tubuh badan dia. Macam-macam hal boleh berlaku, makin banyak ia digunakan makin banyak risiko terhadap kecelakaan, kemudaratan kesihatannya. Apa pun termia kasih kepada benda ni yang pada kak-M mengembirakan kebanyakan wanita. Setuju ker wanita di luar sana nun.

Aloh, Kak-M nak kena gerak dulu, esok jer sambung apapun baca lah cerita di bawah ni.

Ladies, do you know where your Pelvic Floor Muscles (PFM) are?

These muscles serve as a “basket” to hold our pelvic organs such as bladder and uterus in place. Our PFMs weakens through natural aging, pregnancy, childbirth and menopause, especially if we don’t exercise it regularly. Weakened PFM will lead to painful and socially embarrassing conditions!

Our PFM is the key to a bond between us and our significant other. Let’s exercise our PFM today with Bioinfinity’s Vibrance Kegel Device, and feel good about ourselves inside and out.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...