Followers

Wednesday, November 2, 2011

Anugerah Seri Nuffnang.. heheheheh

Jangan tak tau Nuffnang pun ada organise majlis anugerah-anugerah ni. Bukan sahaaja anuegrah skrin kat TV3 tu je atau, anugerah sri angkasa , nah apa mau lagi bloggers pun ada harapan dapat anugerah beb. Baca SINI, macam-macam kategori pun ada. Macam dalam kotak kat bawah ni hmmm ok juga kan...agak-agak you all boleh dicalonkan kategori mana?



Kena cecepat la tarikh tutupnya cuma pada 7 november ni, wes, 3 hari je lagi, cepat kita calonkan sapa-sapa pilihan bloggers yang kita suka.  Kalau nak calon boleh kilik SINI.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...