Followers

Sunday, October 9, 2011

Renjis-renjis dipilis

Weekend ni cuti kami penuh dengan aktiviti majlis pernikahan dan perkawinan sepupu Mohd Firdaus Hj Alip dan isterinya Fetty. Hari sabtu majlis akad nikah dilangsungkan di majlis berhampiran di Kapar pada selepas Zohor dan pada hari Ahad pula ialah majlis persandingan di rumah perngantin perempuan di Kapar. Didoakan semuaga pengantin berbahagian hingga ke akhir hayat.

 Hmm, sekarang ni trend pelamin dah kat luar rumah, hah biar senang semua tetamu buleh tengok, kalau buat dalam rumah, masalah kekangan ruang. Terbaik!

 Ini adalah kek perkahwinan sumbangan dari Paksu. Cantikkan!

macam biasa, ini pula adalah menu santapan raja sehari, biasanya pengantin makan secubit dua jer, dah tak lalu sangat nak makan waktu ni, makan santapan ini menjadi santapan sedara mara..heeeeeeeeeeee

Selamat pengatin baru buat kedua mempelai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...