The New Passat



Nak review pasai kereta pula..hee, dah menarik minat kepada otomobil pula yer. Mari kita sama-ama baca laporannya.

Expect nothing less.

Passat ni dalah dari kumpulan Volkswagen. Kalau dulu-dulu sebut jer Volswagen mesti kita dok bayang kereta kura-kura tu kan..heheheh, Abah kak-M pun ada sebiji kereta jenis tu suatu ketika dulu. Memang rugged la kereta tu.Volkswagen ni adalah produk dari negara German. Tahu jer lah kan, German ni memang dah terkenal dengan pembuatan otomobil yang kemain hebat lagi. Apa yang istimewanya kereta dari German ini ialah ia di datangkan dengan  turbocharged TSI engine, 7-speed direct shift gearbox DSG, plush leather interior, outstanding fuel consumption, 17-inch alloy wheels dan banyak lagi.  

 

 

You olls, boleh baca di VWPassat Ishh tengok sajalah di bahagian dalamnya, sungguh selesa. Kereta di direkabentuk untuk keselesaan pemandu dan penumpang. Keseluruhannya di balut dengan 'Vienna' Leather. Hah tak payah risau lagi kalau minuman or makan tumpah, memang dah siap leather senan untuk dibersihkan kan?  Sangat esklusif dan eksekutif gitu.

 

 

Sekali ia meluncur laju, nampak elegan sangat. Jom lah hangkut sebiji. Boleh saja. Dan jangan tak percaya ianya ada 5 tahun warranty... ahah! Menarik kan. Nak tahu lebih lanjut jom tengok sini di VWPassat


Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick