APA AKAN JADI..... Klu binatang ada facebook .. agak2 ape status mereka ?

APA AKAN JADI..... Klu binatang ada facebook .. agak2 ape status mereka ?

NYAMUK : Baru habis ronda rumah Ajoi .. kenyang burp, alhamdulillah
CICAK : Isteriku tersepit kt celah pintu .. sobs~
KUCING BETINA: Anak I yg ke-5 baru tanya sape bapaknye. I bingung nk jwb ape. I sendiri lupa bapaknye sape..
AYAM : Kawan .. klu esok aku xupdate…b'erti aku udah digoreng….I luv u all… jgn lupe wat kenduri arwah utk aku ye…
NYAMUK: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS… uwaaaaaaa~ KUCING: Baru je add awek sebelah umah… keturunan PARSI beb!!!
BABI : Aku bengang btol la...dye gi pijak taik kucing tapi nama aku yg disebutnye...wei bro! len kali siasat dlu la sape yg berak kt depan umah ko .. tension2..
Saya petik dari FB wall seorang sahabat, buat gumbira seketika

Comments

Popular posts from this blog

Akhirnya..jadi juga kailan goreng ala chinese ni...

Pediasure susu pilihan

My Baby Boy is Sick