Followers

Wednesday, August 3, 2011

Ayam Goreng Kicap

Biasalah kan bila ada anak-anak yang baru nak belajar berpuasa ni, mak bapa hari hari dok tanya, nanti berbuka nak makan apa, punya lah layan nak bagi dorang suka berpuasa dan terbiasa dengan puasa. Kak-M pula dok karang menu nak makan masa sahur nanti. Biasanya waktu sahur ni segalanya rasa tak selera. Dengan keadaan ngantuk teramat, kena bangun pagi pagi buta, jalan pun masih terhoyong-hanyang, nak pula kena makan. Huh memang dugaan nak meatih anak berpuasa ni. Apapun kak-K ketemu satu menu yang anak kak-M suka dan sangat berselera untuk menjamahnya, Alhamdulillah senang saja, Ayam Goreng Kicap atau pun Ayam Masak kicap, menu ni semua orang pun tau ka. Jadi kak-M buh gambar jer. Resepi buleh cilok mana mana blog chef yang lebih pakar.

2 comments:

Aku Afzal said...

feberet sayaa!!maakkk.nak balik!!huhu

Emma said...

Tu la...memang membuka selera menu ini. ahkak pon suka, ahaks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...