Followers

Thursday, February 17, 2011

Subway


Pagi ni rezeki murah, ada orang belanja makan. Owh sangatlah berterima kasih, safe budget..heheheh.. Kak-M breakfast di Subways today. Kalau dulu masa di England dok tengok jer menu dia tak tak boleh beli sebab ada benda troooo tut...huhu..tak halal. Tapi now in Malaysia semua boleh..yeah..memang sangat berkhasiat. Tengok saja sayuran yang dia letak, memang cruncy, krup krap ..fuhhh memang sedap dan berkhasiat. Tahan lah sampai petang. Tengah hari pun masih kenyang...jom sapa sapa yang cuba. Kalau menu pagi dia akan add omellete sekali, mantap...

11 comments:

risa said...

wow weee...sodap le tu kak..ish ish ish...saye baru pas mam kehepsi..burpp..hehehe

Emma said...

kehepsi pun sedap gak, tapi tak brapa sihat gitu..heee

Cik Muda Sae said...

ni memang sodap lol..... pe kata kak-M banjew pulaak...heheheh~

chii said...

bila plak kak-m da banjer chii subway :p

Joey Pim said...

Interesting note, fast food now in malaysia, cool, best wishes Joey

Emma said...

meh-meh jom kita pakat pi lepak subway....makan ramai-ramai bayar sorang sorang! heeeeeee

penyejuk hati said...

kat sni subway dh bnyak halal kak..sedap sangat2..(^_^)

Addam Juhari said...

lama x makan..lapor plak rasa

syudet said...

Saya pun suka makan benda yang ada syur.. Lagi2 klu segar.. x mcm McD and KFC.. boleh bayang sayur yang layu yer.. Tapi Subway x semua tempat ada.. uhuk...

http://ambo-store.blogspot.com
t-shirt muslimah ada dujual disni

H Y D E said...

dulu menetap di england ke?.. huhu

SoutulMujahid said...

arrgghh.. i love subway!!! terliur nihhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...