Followers

Friday, February 18, 2011

Strawberry Lassi

Nak cuba tak Strawberry Lassi ni.hmmm...memang umphhh!. senang saja.



8 biji strawberry (lagi banyak lagi sedap)
1 cawan fresh milk
1sudu besar condence milk

blend saja semuanya. campurkan dengan ais ketul, siap dan minum

17 comments:

nanne_manja said...

stroberi mahallar..tgk kat giant semalam,1 peket dalam 10 ketul stroberi=RM13..huhuhu

Emma said...

hmm.. mahai no, xpa, sesekali beli.

nanne_manja said...

tapi resepi ko sempoi..selama nie aku bli aja..ehhh..ko terangkan pulaklah cara2 buat coklat utk di cecah stroberi..coklat tu,coklat masakan ke?ada nak kena tambah apa-apa tak kat coklat tu??

Sharifah nor said...

akak tak minat stoberi...selalunya akak buat jus epal hijau..tomato..karot dan timun...

kau kesah ke?? said...

dimanakh dapat aku mencari stroberi .. wuu...

Adinda Amy Sensei said...

waahh...sedapnya strawberry lassi ni....hehe

xazryx said...

nk kene try gak nih .
thx thx !

xazryx said...

nk kene try nih .
thx thx !

xazryx said...
This comment has been removed by the author.
IeDa_IsHiDa88 said...

nmpk sedap jew bla tgk ptg2 nie.. rsa cam nk minum jew..

savethisblog said...

lame dah x minum manggo lassi...ajarkan macam mane nak buat..

savethisblog said...

saya igtkan nk buat maggo lassi kena pakai yogurt!hihi

.: iEyLa :. said...

uishhh..sedap kot..
da la time2 cuace camni..hehe

ghost writer said...

belum pernah rasa lagi nih...kat warung2 ada tak?

k.a.s said...

boleh try nanti ni.. xD

kakngah said...

k-M, kite baru blk dr mtg PIBG. panas dowh! sebbaik sesiap tapau teh o ais. kalau tak.. matik kering tgk strawberi lassi k-M ni taw....

orang muo said...

macam sedap je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...