Followers

Sunday, February 27, 2011

Happy Birthday Sarah Nuha

Alhamdulilah, Sabtu lepas kami selamat meraikan Majlis Hari Lahir anak no 2, sarah Nuha 4 tahun, tiap2 hari Nuha tanya, bila lah nak hepi besday dia...memang dah janji nak buat majlis ni sebagai upah dia pegi sekolah, Lepas saya melahirkan anak ketiga, nuha jadi tak nak ke sekolah sebab nak dok rumah dengan mummy dan baby, jenuh lah dok pujuk macam-macam dan akhrnya dengan beberapa syarat dia pun ke sekolah kembali sehinggalah hari ni. Sukanya sarah nuha meraikan hari lahirnya yang ke-4.

4 comments:

sop said...

selamat ulang tahun kelahiran Sarah.. moga membesar sebagai juara (cam milo lak) huhuhu

nanne_manja said...

wahhhhh..sudah besar sarah nuha..ibu penat..sikit aja entri ngan gambar..

Happy Birthday Sarah Nuha..
Muaaaaahsssss

Our Little Chateau said...

Happy Bday Nuha....Aunty sibukksss...x sempah jengah blog Mummy...

Emma said...

Syiok sarah nuha dapat banyak hadiah, abang danish masam jer, tak dapat hadiah..nak share pun tak boleh sebab semuanya dolls.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...